Dovolená

a cestovní kanceláře

CK FISCHER přináší jako první a jediná ITQ Kodex

Napsal admin • Čer 17th, 2010 • Rubrika: FISCHER

Cestovní kancelář FISCHER je první a jedinou Cestovní kanceláří v České republice, která poskytuje svým klientům standardy garantované ITQ Kodexem. (ITQ znamená Internation Travel Quality). ITQ Kodex garantuje klientům zcela transparentní, korektní a jasný postup ze strany Cestovní kanceláře v případe, že se klient rozhodne reklamovat služby a servis poskytnutý během jeho zájezdu. ITQ Kodex, který CK FISCHER uvádí ve spolupráci s Evropskou Cestovní Pojišťovnou a makléřskou společností Etics ITP, je využívám v západní Evropě už více než 20 let. V Německu je např. používán pod názvem „Frankfurtská tabulka“.

Výkonný ředitel CK FISCHER Jiří Jelínek říká: „Zavedení ITQ Kodexu je zlomovým okamžikem nejen pro CK FISCHER, ale i pro celý segment Cestovního ruchu v České republice. Přináší zcela nový standard v oblasti vyřizování reklamací. Jejich řešení dle ITQ Kodexu je naprosto odlišné od dosavadní praxe na trhu, kdy každá reklamace byla řešena individuálně a u mnoha Cestovních kanceláří byla reklamace klientu v naprosté většině zamítnuta s odkazem na Všeobecné Cestovní podmínky dané Cestovní kanceláře.“ A dodává: „Naši klienti mají jasně deklarovanou výši reklamační náhrady v případě, že nebudeme schopni dodržet naše standardy.“

ITQ Kodex
ITQ Kodex zahrnuje více než 50 položek, které konkrétně stanovují výši reklamační náhrady v % od – do z ceny zájezdu u každé jednotlivé služby, kterou CK FISCHER nabízí svým klientům. Cenou zájezdu se rozumí cena včetně letištních a dalších tax a palivového příplatku.Do ceny není započítáno Cestovní připojištění nebo další doplňkové služby jako např. zapůjčení automobilu.

Náhrada tzv. ztráty radosti z dovolené
ITQ Kodex také poprvé v celé historii Cestovního ruchu přináší nárok na tzv. náhradu ztráty radosti z dovolené v případe závažného nedostatku nebo pochybení ze strany Cestovní kanceláře. Klient má automaticky nárok na tuto náhradu v případe, že výše reklamační náhrady přesáhne 50 a více % dle ITQ Kodexu. V tomto případe je mu vyplacena náhrada v rozmezí od 1 000 Kč do 2 000 Kč za osobu a den. Klienti tak mohou v určitých případech dostat v rámci reklamace částku výrazně vyšší, než byla celková cena jejich zájezdu.

ITQ Kodex od Léta 2009
ITQ Kodex bude uplatňován v reklamačních řízeních u všech zájezdu z nabídky CK FISCHER Léto 2009, tedy s odletem od 1. května 2009 a dále. CK FISCHER představila ITQ Kodex právě nyní vzhledem k tomu, že v těchto dnech zahájila prodej „Prvního momentu“ na sezónu Léto 2009.

ITQ Kodex zajistí lepší ochranu zákazníků
ITQ Kodex přináší na trh Cestovního ruchu v České republice lepší ochranu zákazníku. Doposud vždy záleželo pouze na individuálním rozhodnutí jednotlivých Cestovních kanceláří, jak reklamaci klientů vyřídily. Jiří Jelínek dodává: „Cílem uvedení ITQ Kodexu není vyplácení reklamačních náhrad, ale dodržování standardu kvality a služeb Cestovní kanceláře FISCHER a všech jejich partnerů jak v České republice, tak i zahraničí.“ A dodává: „CK FISCHER, jako lídr na trhu, přináší ITQ Kodex jako první a jediná Cestovní kanceláře. Věříme, že se časem ITQ Kodex stane standardem na trhu Cestovního ruchu a i další Cestovní kanceláře budou postupovat dle ITQ Kodexu.“


Štítky: ,

admin je
Email na autora | Všechny články od admin

Komentáře k článku